fintask

Sistema skirta įvairaus dydžio įmonėms, kurios stengiasi efektyviau valdyti įmonėje vykstančius procesus. Sistema sukurta taip,kad mažiausiomis sąnaudomis būtų galima administruoti projektus, užduotis, darbus, dokumentus ir kitus įmonėje vykstančius kasdieninius įvykius. FinTask paprasta naudoti tiek įmonės vadovams, tiek darbus vykdantiems darbuotojams.

Ar susidūrėte su situacija, kai:

  • darbai ir užduotys pasimeta ir atsakingų už tai darbuotojų nėra;
  • neaiški atliekamų darbų būklė;
  • būnant kelionėje tenka peržiūrėti sutartis, darbų įvykdymą ar priskirti naujas užduotis atsakingiems darbuotojams;
  • vienam asmeniui priskirta daugybė darbų, tuo tarpu kiti liko su minimaliu krūviu;
  • tarp daugybės dokumentų sunku atrasti derintus pasiūlymus, sutartis;

Jeigu Jūs susidūrėte su šiomis problemomis, mes norime pasiūlyti sprendimą, kuris padės išspręsti komunikavimo problemas ir padės įgyvendinti darbų kontrolę Jūsų įmonėje.

Su FinTask galima:

  • Sukurti projektus, projektams įvesti užduotis, užduotims atlikti registruoti darbus ir juos priskirti atsakingam darbuotojui. Darbų paskirstymas padeda efektyviai planuoti darbo laiką, sumažina darbams atlikti reikalingas sąnaudas. Projektų vadovas bet kuriuo metu turi galimybę pažiūrėti projekto vykdymo eigą, gali sekti kelis vykdomus projektus.
  • Atskirti įmonės veiklas į atskirus projektus, dėl lengvesnio jų administravimo. Atskyrimą galima daryti veiklų, darbuotojų ar kt. lygiuose. Toks skirstymas padeda pamatyti darbų pasiskirstymą, išlyginti netolygius krūvius.
  • Darbams priskirti ne tik jį atliksiantį asmenį, bet ir stebėtoją, kuris kontroliuos atliekamų darbų veiksmingumą. Darbo vykdymo kontrolė naudinga tuo, kad sumažina žmogiškojo faktoriaus klaidos tikimybę.
  • Darbams priskirti susijusią dokumentaciją. Tai patogu vadovams ar stebėtojams, nes yra galimybė susipažinti su visais dokumentais, kurie susiję su projektu. Išnyksta tikimybė, dėl dokumentų dingimo.
  • Prisijungti išmaniuoju telefonu prie įmonės dokumentų, sutarčių, stebėti darbų įvykdymą ir priskirti naujas užduotis.
  • Numatyti terminą kiekvienam darbui įvykdyti, nustatyti darbo svarbumo lygį. Tik suplanavus darbų atlikimo terminus galima tikėtis pasiekti užsibrėžtų tikslų.
  • Peržiūrėti darbų paskirstymus kalendoriuje. Patogu peržiūrėti tam tikro laikotarpio veiklos krūvius.
  • Surasti anksčiau vykdytą ar šiuo metų vykdomą projektą, užduotį, darbą pagal įvairius filtrus – įvedusį asmenį, atlikusį/atliekantį darbą asmenį, stebėtoją ir kt.
  • Operatyviai spręsti iškilusius klausimus vadovams su darbus atliekančiais darbuotojais, ir darbuotojams su vadovais, nes duomenys atnaujinami realiu laiku, todėl dalinamasi naujausia informacija. Prie sistemos galima prisijungti kompiuterio pagalba internetu arba mobiliojo telefono pagalba.